Șoferul


„Inima îmi bătea cu putere, aveam palmele umede… Plecasem pe un drum fără întoarcere. Nu știam unde și nici măcar nu mai conta. M-aș fi ascuns și într­-o gaură de șarpe doar ca să nu mă găsească nimeni. Și totuși, nu aveam de ales, trebuia să înfrunt viața așa cum era și așa cum venea în calea mea. Nu știam precis cum se întâmplase. Nu știam de ce. Totul se petrecuse repede, pe neașteptate, iar eu nu am stăruit prea mult asupra amănuntelor. Nu contau… nimic nu mai conta. Poate că aceasta este partea cea mai surprinzătoare a vieții. Nimic nu contează. Voiam să iau totul de la viață așa cum mie îmi fusese luat dreptul la fericire încă din ziua când m-am născut. Uneori am tendința să blestem acea zi și totuși sper că am venit pe această lume cu un scop. Sper că este cineva acolo în lume care mă va învăța ce înseamnă fericirea și bucuria de a trăi.”

Cartea conține limbaj vulgar si sex explicit. Este pentru persoanele peste 18 ani. Voi ati comandat-o? Daca nu folositi linkul de mai jos pentru a o adauga in biblioteca voastra digitala.

https://www.kobo.com/mt/en/ebook/soferul

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.